PracaGrupypl.praca.szukanaszuka pracy w zawodzie nauczyciela j.rosyjskiego i j.niemieckiego

  • 1. Data: 2005-02-13 20:06:41
    Temat: szuka pracy w zawodzie nauczyciela j.rosyjskiego i j.niemieckiego
    Od: "eve" <g...@p...onet.pl>

    Ze względu na to, że kończę w tym roku studia dzienne magisterskie na wydziale
    filologii (specjalność: j.rosyjski z j.niemieckim), chciałabym podjąć pracę od
    września 2005 na terenie Trójmiasta lub okolic, w szkole podstawowej, gimnazjum
    bądź liceum ogólnokształcącym także dla dorosłych.Po przebytych praktykach
    wiem, że zawód nauczyciela to moje powołanie i przeznaczenie. Jeżeli ktoś jest
    zainteresowany moją prośbą bądź wie, że jakaś instytucja edukacji szkolnej
    potrzebuje nauczycieli mojej specjalności, proszę o kontakt pod numer tel.(56)
    4656654 lub 0605566569 e-mail: g...@p...onet.pl gg 8293928.Z góry
    serdecznie dziękuję.