PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomyłka...

  • 1. Data: 2002-08-09 09:32:45
    Temat: Pomyłka...
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    Chciałem poinformować grupę, iż zaszło nieporozumienie miedzy mną a Panem
    Jerzym Buczyńskim, wycofuje oskarżenia.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-09 10:47:22
    Temat: Re: Pomyłka...
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@s...pl (Micha? M.) wrote in <aj025q$cla$1@news.onet.pl>:

    [national chars removed]

    /ciach.../

    >Chcialem poinformowac grupe, iz zaszlo nieporozumienie miedzy mna a Panem
    >Jerzym Buczynskim, wycofuje oskarzenia.

    Jestes kolejna osoba, ktora najpierw oskarza "Buczka", a potem wycofuje oskarzenia...
    Cos w tym jest. Zostales przez niego zmanipulowany psychologicznie ? ;-)

    W.

  • 3. Data: 2002-08-09 11:03:16
    Od: "Ready" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oskarzenia...
    > Cos w tym jest. Zostales przez niego zmanipulowany psychologicznie ? ;-)

    Taaak, to faktycznie ciekawe zjawisko. Wczoraj poswiecilem kilka minut na to
    by poszukac troche w necie informacji na temat pana Buczka. Zaiscie ciekawa
    to soba, ktora oprocz fascynajcji lotnictwem zajmowala sie chyba wszystkim.
    Poczawszy od pisania oprogramowania, sprzedazy domen, oferowania pracy a po
    ogloszeniach na grupach matrymonialnych konczac. Jesli ktos jest ciekawy,
    wystarczy wrzucic w wyszukiwarke newsow lub internetowa haslo - buczek,
    flymen i wystarczy, aby zobaczyc dosc spora liczbe wynikow. Oczywiscie pod
    zadnym pozorem, nie oskarzam pana Buczka aby robil lewe interesy lub kogos
    naciagal. natomiast jesli, ktos sie mnie zapyta czy wszedlbym w jakies
    uklady z ww. panem, stanowczo mowie nie.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-08-09 11:14:19
    Od: "maik" <m...@i...pl>

    <aj025q$cla$1@news.onet.pl>:

    Panem

    > oskarzenia...
    ;-)

> [...]
    > naciagal. natomiast jesli, ktos sie mnie zapyta czy wszedlbym w jakies
    > uklady z ww. panem, stanowczo mowie nie.

    Jestem na tej grupie od niedawna, ale czy Pan Buczek to nie jest
    może kolejne wcielenie Experta?

    --
    maik
    /jeżeli odpowiadasz do mnie prywatnie