PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-08-09 06:07:43
    Temat: wypowiedzenie
    Od: Marcin Banach <s...@i...pl>

    Witam Grupowiczów

    Jeżeli pracodawca nie chce się zgodzić na porozumienie stron to czy przy
    wypowiedzeniu stosunku pracy z mojej strony ze względu na
    niezadowalającą płacę, obowiązuje mnie okres wypowiedzenia?

    Marcin Banach

  • 2. Data: 2002-08-09 06:11:37
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wypowiedzeniu stosunku pracy z mojej strony ze względu na
    > niezadowalającą płacę, obowiązuje mnie okres wypowiedzenia?

    Jesli wyplacana byla w terminie, to jak najbardziej. Nie masz punktu
    zaczepienia. Kodeks chroni obie strony.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-08-09 06:34:08
    Od: Marcin Banach <s...@i...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Jesli wyplacana byla w terminie, to jak najbardziej. Nie masz punktu
    > zaczepienia. Kodeks chroni obie strony.
    Dzięki

    Właśnie tego się obawiałem.

    A czy mogę przyczepić się do zakresu obowiązków?

    Marcin Banach