PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy !!

  • 11. Data: 2007-01-24 13:14:52
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > ???
    > Ma przedłużyć umowę o pracę, a nie finansować cudze dzieci.
    > To diametralna różnica.

    A nie widzisz przypadkiem jakiegos powiazania pomiedzy obiema tymi rzeczami?

    Mialem na mysli cos nieco innego: nie _przychod_ rodzicow, ale _wydatek_
    pracodawcy (przy czym nie w formie przelewu, ale raczej wyzszych kosztow
    wlasnych).

    Sytuacja normalna jest taka, ze jak ktos chce miec dzieci, to sie
    najpierw zwalnia, a pozniej utrzymuje z wlasnych pieniedzy, jesli
    oczywiscie je ma.

  • 12. Data: 2007-01-24 13:27:03
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-24 14:14, Any User napisał(a):

    /ciach/

    Wiesz co, jest państwo do kupienia, Sealandia się nazywa
    http://buysealand.com/
    Może tam spróbuj wprowadzać w życie swoje utopie?
    BTW jesteś może z Poznania?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2007-01-24 13:33:22
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Sytuacja normalna jest taka, ze jak ktos chce miec dzieci, to sie najpierw
    > zwalnia, a pozniej utrzymuje z wlasnych pieniedzy, jesli oczywiscie je ma.

    Sytuacja normalna jest taka, że jak państwo chce się rozwijać i inwestować w
    swoją przyszłość, to inwestuje w rodziców/młode pokolenie. Podkreślam -
    PAŃSTWO :-).

    Boa.

  • 14. Data: 2007-01-24 13:48:16
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Mich@l [Wed, 24 Jan 2007 14:27:03 +0100]:

    > BTW jesteś może z Poznania?

    A co, sprawdzasz czy da się w RL toto obejrzeć? ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *

  • 15. Data: 2007-01-24 13:50:28
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jackare [Wed, 24 Jan 2007 13:08:11 +0100]:

    > To życzę ci jak najmniej rozczarowań i spełnienia z tyułu
    > uczciwego żywota, zwłaszcza na emeryurze.

    Racja. Bez sensu.
    Idę jutro firmę zamknąć i zajmę się polowaniem na listonoszy
    z przekazami, emeryturami i rentami. Wyjdzie korzystniej, co
    tam się przejmować będę że metoda lewa.

    Kira (jak ja niecierrrrrpię... [censored] takich jak ty)

  • 16. Data: 2007-01-24 13:54:12
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Kira (jak ja niecierrrrrpię... [censored] takich jak ty)

    wiem już kiedyś strasznie kłóciliśmy się o to. Jak zdecyduję się mieć własną
    firmę też będę nie cierpiał taki pasożytów :) a na razie jestem z drugiej
    strony.
    --
    Jackare

  • 17. Data: 2007-01-24 14:01:30
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jackare [Wed, 24 Jan 2007 14:54:12 +0100]:

    > wiem już kiedyś strasznie kłóciliśmy się o to.

    Kojarzę. Ale nie kojarzę na czym stanęło ;) Mocno się tam
    pozabijaliśmy?

    > Jak zdecyduję się mieć własną firmę też będę nie cierpiał
    > taki pasożytów :) a na razie jestem z drugiej strony.

    Pozwolisz że będę do ciebie pisać per Kali? ;-)

    A poważnie - nie wiem, ale wydaje mi się, że dżinks z tą
    uczciwością to polega raczej na tym, żeby samemu mieć
    dobre samopoczucie - a nie innym je fundować. Bo co mnie
    ci inni tak w zasadzie... Mi tam by było po prostu głupio
    gdybym np. poleciała się w UP zarejestrować w celu dostania
    ubezpieczenia zdrowotnego, skoro firmę mam, zarabiać cośtam
    zarabiam i mogę te 160zł z portfela wyciągnąć i się sobie
    prywatnie w Visionie ubezpieczyć. Nie wiem czemu, jakoś tak.

    Kira

  • 18. Data: 2007-01-24 14:09:24
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-24 14:48, Kira napisał(a):

    > A co, sprawdzasz czy da się w RL toto obejrzeć? ;-)

    Nie, ale tak kombinuję skąd się bierze takie chore myślenie. A Poznań to
    Paetz, Krolopp, może Any User ma jakąś traumę z dzieciństwa? ;)
    Oczywiście bez obrazy dla normalnych poznaniaków :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 19. Data: 2007-01-24 14:14:14
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Sytuacja normalna jest taka, że jak państwo chce się rozwijać i inwestować w
    > swoją przyszłość, to inwestuje w rodziców/młode pokolenie. Podkreślam -
    > PAŃSTWO :-).

    Warunkowo sie zgodze.

    Warunek jest zwiazany z definicja panstwa. Jesli zdefiniujesz je jako
    jakies organy panstwowe, lub jako zbior ludzi zwany rzadem, to ok.

    Ale jesli zdefiniujesz panstwo jako m.in. spoleczenstwo, to sorry - g.
    mnie obchodza czyjes dzieci i absolutnie nie jestem zainteresowany ich
    wspieraniem. Nawet, jesli hipotetycznie za 100 lat mialoby tego panstwa
    juz nie byc.

    I z drugiej strony, nie oczekuje od innych uczestnikow spoleczenstwa
    doplacania do moich przyszlych dzieci.

  • 20. Data: 2007-01-24 14:20:40
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Nie, ale tak kombinuję skąd się bierze takie chore myślenie. A Poznań to
    > Paetz, Krolopp, może Any User ma jakąś traumę z dzieciństwa? ;)

    Poznan to przede wszystkim oszczednosc i gospodarnosc. Ponoc slynna w
    calym kraju...

    Jedyne, co mam (a przynajmniej tak uwazam), to sklonnosc i nawyk do
    pomagania innym, poprzez przekazywanie im swoich doswiadczen. Uwazam, ze
    taka metoda pomocy zmusi ich do maksymalnego wysilku i rozwoju zawodowego.

    Niedawno gdzies czytalem (chyba Puls Biznesu), ze Roman Karkosik ma
    podobne nastawienie do podwladnych. I jego jakos nikt nie krytykuje...