PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polska Afryka

  • 1. Data: 2002-12-19 23:19:05
    Temat: Polska Afryka
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Kolega dziś był na serwisie w jednym renomowanym uzdrowisku i to co zobaczył
    zmieniło jego dotychczasowe poglądy na temat pracy.
    W dziale księgowości pracowały tam 3 kobiety. W ciągu 4 godzin jedna zrobiła
    sobie i koleżance kawę, druga odebrała dwa telefony i pomalowała sobie
    paznokcie. Trzecie cały czas tonęła w papierach. Kiedy w końcu wyszła na
    papierosa Paweł postanowił z nią porozmawiać. Pierwsza to siostrzenica
    dyrektora, druga córka głównej księgowej. obydwie niby po ekonomii, ale
    żadna nie ma pojęcia (praktycznego) o niczym. Obydwie z pewnością (to dało
    się ocenić) nie miały pojęcia o obsłudze komputerów. Ta trzecia pracowita
    nie jest spokrewniona z nikim w zakładzie. Sama praktycznie wykonuje
    wszystko, często prace zabierając do domu. Co ma zrobić? Ma dwójkę dzieci na
    wychowaniu a z pracą ciężko. Te marne 600 zł które dostaje też się przyda.
    Pozostałe ponoć zarabiają przeszło 1000.
    Ja tego nawet nie będę komentował.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    http://maguard.fotka.pl gg:384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 2. Data: 2002-12-19 23:38:55
    Temat: Re: Polska Afryka
    Od: "cis_fun" <n...@f...me>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    | Kolega dziś był ...........................
    | Te marne 600 zł które dostaje też się przyda.
    | Pozostałe ponoć zarabiają przeszło 1000.
    | Ja tego nawet nie będę komentował.

    Przylaczam sie.

  • 3. Data: 2002-12-20 00:11:58
    Temat: Polska Afryka - Panie Adamie...
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    ... tak sobie właśnie uświadomiłem, iż Pan może mieć bardzo ciekawą teorię
    na ten temat dotyczącą kwalifikacji i w ogóle...

  • 4. Data: 2002-12-20 15:16:36
    Temat: Re: Polska Afryka - O Panie Adamie....
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    ...i mu podobnych, jakos nikt nie ma wspanialemj teorii tlumaczacej dramat
    zyciowy tej Pani. W koncu zrozumieli i zamilkli.

  • 5. Data: 2002-12-22 18:39:15
    Temat: Re: Polska Afryka - normalnie nie wierze...
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Nikt nic nie ma do powiedzenia w tej sprawie?? Niewiarygodne, gdzie Ci
    wszyscy obrońcy kwalifikacji i umiejętności?? Nagle wszystkim mowę odjęło.
    Bo tego nie da się w żaden logiczny sposób wytłumaczyć. Takie życie.

  • 6. Data: 2002-12-23 11:47:03
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

> [...]
    > wszyscy obrońcy kwalifikacji i umiejętności?? Nagle wszystkim mowę odjęło.
    > Bo tego nie da się w żaden logiczny sposób wytłumaczyć. Takie życie.

    moze po prostu ludzie sa zmeczeni rozmowa z Toba. Nie trafia nic do Ciebie.

    --
    pozdr.
    artur

    ---------------------
    http://www.polonia-it.org
    zanim odpowiesz na priv usun .nerke.

  • 7. Data: 2002-12-23 19:27:20
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "lajkonik" <l...@l...de> writes:

    > moze po prostu ludzie sa zmeczeni rozmowa z Toba. Nie trafia nic do Ciebie.

    otoz to.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2002-12-25 21:56:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Nikt nic nie ma do powiedzenia w tej sprawie?? Niewiarygodne, gdzie Ci
    > wszyscy obrońcy kwalifikacji i umiejętności?? Nagle wszystkim mowę odjęło.
    > Bo tego nie da się w żaden logiczny sposób wytłumaczyć. Takie życie.

    A co mnie obchodzi to, na co właściciel prywatnej firmy wywala kasę?
    Jeśli chce, aby jego firma byla mniej konkurencyjna, to jego sprawa.

    --