PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co sa Urzedy Pracy?

  • 21. Data: 2004-08-26 20:49:55
    Temat: Re: Po co sa Urzedy Pracy?
    Od: "Piotr" <n...@t...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1b46.00000303.412e3884@newsgate.onet.pl...

    > przepraszam, praca w pup nie jest taka prosta, pomyśl po 100 osób
    dziennie, nie
    > masz czasu pójśc do łazienki (a jak wyjdziesz komentarze "nic nie robią
    tylko
    > sobie chodzą"), > m.

    no coż w supermarketach na kasie mają gorzej i nikt z tego wielkiego ale
    nie robi. Będąc kasjerem, fakturzystką :) obsługiwałem więszke ilości osób
    dziennie i jakoś nie płakałem - a chyba nie muszę mówić że na kasie w
    sklepie czy w hurtowni jest troszeczkę więcej roboty i większa
    odpowiedzialnośc.
    Nie ma się co nad pracownikami PUP użalać przynajmniej pracują ustawowe 8
    godzin i ida do domu a u prywaciarza można siedzieć i 12 dziennie i nikt za
    to nie płaci. Właśnie wygrałem od poprzedniego pracodawcy wynagodzenie za
    około 460 godzin ndliczbowych które zrobiłem w ciągu 1,5 roku:)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2004-08-31 19:59:56
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > to nie płaci. Właśnie wygrałem od poprzedniego pracodawcy wynagodzenie za
    > około 460 godzin ndliczbowych które zrobiłem w ciągu 1,5 roku:)

    pracowników pup-ów trzeba zniszczyć bo to parszywe darmozjady

    pozdrawiam

    pracownik pup
    ps.szukam pracy