PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co sa Urzedy Pracy?

  • 11. Data: 2004-08-24 08:00:38
    Temat: Re: Po co sa Urzedy Pracy?
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    > wszystkie staże ida "pod biurkiem" jak świeże bułeczki..

    To jest prawda. Staze w wiekszosci sa rozdawane znajomym. Moj znajomy ktory
    skonczyl prawo zeby dostac sie na staz w prokuraturze (byl zalatwiony w
    prokuraturze), musial sie niezle natrudzic zeby to wlasnie on poszedl na ten
    staz a nie kto inny. Uruchamial kontakty ze znajomymi pracownikow
    PUP-u.Wkoncu dostal :)

  • 12. Data: 2004-08-24 11:31:44
    Od: "kozasia" <j...@p...neostrada.pl>

    >zastanawiałam sie juz u kogo można te bułki kupić-może wiesz do kogo
    >najlepiej kierowac zamówienie?

    Z tego co pamietam najlepiej kierować go bezpośrednio do kierownika PUP, bo
    jesli cokolwiek zostalo kasy to tylko on ma wladzę w ich rozdzieleniu....
    Bylam kiedys na stażu w Urzędzie Pracy właśnie w tym dziale :))
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2004-08-24 14:21:01
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Gwozdecki w news:cgesjt$43r$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > To jest prawda. Staze w wiekszosci sa rozdawane znajomym.

    W Twoim PUP, tak? Bo w moim nie zauwazylem czegos takiego.

    pozdrawiam
    Greg

  • 14. Data: 2004-08-24 15:09:13
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Tak w moim i nie tylko moim.

  • 15. Data: 2004-08-24 15:12:57
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Gwozdecki w news:cgflng$dkg$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Tak w moim i nie tylko moim.

    A w jakim jeszcze? :-) Bo wiesz... moim zdaniem takie uogólnianie godzi też
    w tych uczciwych, a tego nie popieram.

    pozdrawiam
    Greg

  • 16. Data: 2004-08-24 16:19:10
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Użytkownik "Gwozdecki" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak w moim i nie tylko moim.

    chyba w każdym...
    no ...być może są takie, w których się nie rozdaje - jako wyjątek od reguły
    :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 17. Data: 2004-08-24 17:00:09
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    KrzysztofM w news:cgfps8$p98$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > chyba w każdym...
    > no ...być może są takie, w których się nie rozdaje -

    Znaczy u mnie też się rozdaje ;-) Tyle, że nie po znajomości :-) A
    przynajmniej ja i wiele znanych mi osób odbyło szkolenia czy staże nie
    mając znajomości.

    > jako wyjątek od reguły :)

    Za mało urzędów znam, abym mógł pisać w tym tonie :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 18. Data: 2004-08-26 19:22:45
    Od: s...@o...pl

    > Użytkownik Gwozdecki <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:cgdh47$j27$...@n...news.tpi.pl...

    > trzeci jestem bezrobotny i po raz trzeci zapewne znajdę pracę sam. Po
    > przejęciu części świadczeń przez ZUS w PUP w ogóle będą mieli lawę. Ogólnie
    > chciałbym tam pracować , masz pracę i mądrzysz się dyrygując tymi którzy nie
    > dostąpili tego zaszczytu.

    przepraszam, praca w pup nie jest taka prosta, pomyśl po 100 osób dziennie, nie
    masz czasu pójśc do łazienki (a jak wyjdziesz komentarze "nic nie robią tylko
    sobie chodzą"), sfrustrowani bezrobotni, pracownicy sfrustrowani frustracją
    bezrobotnych, z umową na 6 miesięcy na roboty publiczne , za 824 zł, a potem
    nawet zasiłku nie ma....

    pozdrawiam
    m.

    Nigdy nie zapomnę spotkania z doradcą zawodowym w

  • 19. Data: 2004-08-26 19:25:00
    Od: s...@o...pl

    > dla mnie również w UP nie mieli żadnej pracy a jak zapytałam o staże, to
    > usłyszałam, ze   tylko dla osób do 27 r. życia . Zapytałam Panią jakim cudem
    > na staż skierowali mojego znajomego który skończył 32 lata do Urzędu Miasta
    > w Łodzi - nie odpowiedziała.Moim zdaniem  normalne oferty z Up "Idą" tylko
    > do znajomych
    do znajomych szefów "coś za coś" , zwykli pracownicy maja tylko pracować i
    cicho siedzieć
    m.
    i ze stażami jest podobnie.

  • 20. Data: 2004-08-26 19:26:33
    Od: s...@o...pl

    > Z tego co pamietam najlepiej kierować go bezpośrednio do kierownika PUP, bo
    > jesli cokolwiek zostalo kasy to tylko on ma wladzę w ich rozdzieleniu....
    > Bylam kiedys na stażu w Urzędzie Pracy właśnie w tym dziale :))

    tylko on ma władzę i tylko on ją może wykorzystywać
    m.