PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płace w branży IT a w innych branżach

  • 11. Data: 2006-03-29 11:23:10
    Temat: Re: Płace w branży IT a w innych branżach
    Od: "FeliX" <f...@a...pl>

    > A ile masz lat i ile godzin dziennie pracujesz?
    >

    > Pozdrawiam

    32 lata
    8 godzin dziennie, soboty i niedziele wolne
    nadgodziny platne dodatkowo (zazwyczaj około 10 godzin miesiecznie)
    raz w miesiacu tydzien dyzuru pod telefonem

  • 12. Data: 2006-03-29 11:34:27
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>

    > 32 lata
    > 8 godzin dziennie, soboty i niedziele wolne
    > nadgodziny platne dodatkowo (zazwyczaj około 10 godzin miesiecznie)
    > raz w miesiacu tydzien dyzuru pod telefonem

    A miasto? :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-03-29 11:38:47
    Od: "FeliX" <f...@a...pl>

    > A miasto? :)
    >

    > Pozdrawiam

    Katowice

    FeliX

  • 14. Data: 2006-03-29 14:25:05
    Od: "psd" <t...@o...pl>

    inny przykład mojego kolegi, pracował od 7 lat do zeszłego roku:
    Miejsce: Telewizja regionalna, Warszawa.
    Wykształcenie: Informatyczne, Certyfikat CNA Novell'a
    Pierwsza praca (po studiach)
    zarobki w I roku: 2500 netto
    zadania: pomocnik admina, help desk.

    zarobki w zeszłym roku: 4000 netto. Nadgodziny ok. 12godz./m-c, 50zł / godz.
    Dorabia na dyżurach w TAI, 20 godz./m-c, 80 zł / godz.
    zadanie: główny admin

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-03-29 16:08:31
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik " Radek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy dziś pracując w branży IT można liczyć na wyższy zarobek niż np w
    > branży
    > budowlanej? Czy nadal w IT zarabia się więcej? Czy przeciętny programista
    > zarabia więcej od przeciętnego kierowcy?

    zalezy czy w technice czy w sprzedazy i w jakim regionie.

    pozdrawiam
    exit