PracaGrupypl.praca.dyskusje › Place w AMS

  • 1. Data: 2004-04-20 08:23:55
    Temat: Place w AMS
    Od: "Peyto" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktos wie moze jak placa w AMS Polska ?

    Dzieki za wszelkie informacje

    Peyto

  • 2. Data: 2004-04-21 10:38:50
    Temat: Re: Place w AMS
    Od: jakub <j...@R...onet.pl>

    Nie wiem jak w Warszawie. W Krakownie kiepsko.

    Jakub

  • 3. Data: 2004-04-21 10:39:08
    Od: jakub <j...@R...onet.pl>

    Nie wiem jak w Warszawie. W Krakowie kiepsko.

    Jakub

  • 4. Data: 2004-04-21 13:04:35
    Od: "Peyto" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "jakub" <j...@R...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Nie wiem jak w Warszawie. W Krakowie kiepsko.
    >
    > Jakub

    Jak bardzo kiepsko ?
    Bo zastanawiam sie nad zlozeniem tam papierów.
    A ja atmosfera w firmie itp. ?

    Peyto

  • 5. Data: 2004-04-21 13:54:59
    Od: "Pawel Repp" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam

    A co to znaczy kiepsko?
    Gorzej niz np w motoroli, comarchu, ericpolu...

    pozdrawiam,
    Pawel

  • 6. Data: 2004-04-21 14:32:53
    Od: jakub <j...@R...onet.pl>

    Panowie, po prostu kiepsko, jak na AMS.
    Gdzies zamkneli bude i przenosza sie do Krakowa (offshore), potrzebuja
    wyrobnikow, ala Hindusow (z pelnym szacunkiem dla Hindusow).

    Nie zdziwie sie jak niedlugo ich ogloszenia wyladuja w urzedach pracy.

    Pozdrawiam,
    Jakub

  • 7. Data: 2004-04-21 14:46:12
    Od: "Yksnimak" <y...@w...pl>

    "jakub" <j...@R...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wyrobnikow, ala Hindusow (z pelnym szacunkiem dla Hindusow).
    >
    > Nie zdziwie sie jak niedlugo ich ogloszenia wyladuja w urzedach pracy.

    Skad masz te informacje?
    Ja slyszalem ze placa lepiej niz w motoroli (ok. 3500 na reke), o comarchu
    nie wspomne oczywiscie :)

    Rafal

  • 8. Data: 2004-04-21 14:53:17
    Od: jakub <j...@R...onet.pl>

    Oczywiscie pewna wysokosc pensji satysfakcjonuje pewna grupe ludzi.
    Kowalski bedzie pracowac za 3,5 tys. Nowak pojdzie za 5 tys.

    Zadowala cie "okolo" 3,5 tys. na reke w AMS? Bedziesz rypal nadgodziny
    az milo. Ostatecznie (wliczajac prace po godzinach) wyjdziesz okolo 2,5
    tys miesiecznie na reke (relatywnie do ilosci ustawowych godzin pracy w
    miesiacu).

    Jakub

  • 9. Data: 2004-04-21 15:05:24
    Od: "Yksnimak" <y...@w...pl>

> [...]
    > az milo. Ostatecznie (wliczajac prace po godzinach) wyjdziesz okolo 2,5
    > tys miesiecznie na reke (relatywnie do ilosci ustawowych godzin pracy w

    Pytam wiec co to znaczy dla ciebie 'niekiepsko' zarabiac. Skoro czesc ludzi
    przeniosla sie z Motoroli do AMS z tego wynika ze prawdopodobnie tam placa
    lepiej (albo sa lepsze inne warunki). Napisz gdzie w Krakowie placa
    programistom wieksza kase i ile. Chyba ze sadzisz ze w tym miescie wszyscy
    placa kiepsko (z czym sie zgadzam po czesci :) ), ale napisales to tak jakby
    AMS placil najmniej i bedzie mial niedlugo trudnosci kadrowe :).

    Rafal

  • 10. Data: 2004-04-21 15:11:41
    Od: "Peyto" <p...@p...onet.pl>

    No to widze ze w Motoroli bida z nyndza, nawet tych marnych 3,5 k nie placa.
    ;-)
    A tak powaznie, to safirmy które placa mniej a nadgodziny to dzisiaj chyba
    norma, przynajmniej z mojego doswiadczenia - gratisowe oczywiscie.

    Pozdrawiam