PracaGrupypl.praca.dyskusjePiszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!] › Piszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!]
    From: "Paulina Soból" <P...@U...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.rec.fantastyka.sf-f,pl.rec.gry.scrabble
    Subject: Piszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!]
    Date: Thu, 26 Jan 2006 09:43:46 +0100

    Witam!
    Studiuję filologię polską w Uniwersytecie Łódzkim i w sesji letniej muszę
    oddać pracę z językoznawstwa. Postanowiłam więc zbadać
    temat związany z onomastyką, czyli nazwami własnymi, a mianowicie chcę
    sprawdzić czy użytkownicy języka polskiego nadają nazwy/imiona swoim
    komputerom
    i/lub telefonom komórkowym, jakie są to nazwy/imiona oraz jaka jest
    motywacja takich nazw/imion.
    Bardzo proszę tych, którzy takowe nazwy nadali swoim komputerom/komórkom o
    wypełnienie ankiety znajdującej się na stronie
    http://juliettqa.w.interia.pl/badanie.htm i przesłanie dalej mojej prośby
    (i/lub samego adresu strony z ankietą), aby jak najwięcej osób wzięło udział
    w badaniu.

    Ankiety są anonimowe, więc proszę o szczere i prawdziwe odpowiedzi!

    Wyniki ankiety będę zbierała do końca maja, więc jest dużo czasu, jednak
    proszę nie rzucić "w kąt" tego listu, bo jeśli wszyscy tak zrobią, to nie
    zbiorę wcale materiału do pracy :(

    Z góry dziękuję za zaangażowanie w ten projekt i za wszelką pomoc!

    Paulina Soból 'juliettqa'

    --
    p...@U...pl
    www.porte.parole.prv.pl