PracaGrupypl.praca.dyskusjePiszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!] › Re: Piszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!]
  • Data: 2006-01-26 09:50:17
    Temat: Re: Piszę pracę na studia, proszę o udział w badaniu WAŻNE [nie spam!]
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paulina Soból napisał(a):

    > Ankiety są anonimowe, więc proszę o szczere i prawdziwe odpowiedzi!
    >
    > Wyniki ankiety będę zbierała do końca maja, więc jest dużo czasu, jednak
    > proszę nie rzucić "w kąt" tego listu, bo jeśli wszyscy tak zrobią, to nie
    > zbiorę wcale materiału do pracy :(

    ja mam takie małe tylko ale...

    chodzi o podanie maila na końcu, jeżeli ktoś chce otrzymać wyniki ankiety...

    lepszym pomysłem byłoby wrzucenie później tego na serwer, a potem na
    grupę linku...

    ciekawa jestem wyniku, ale to za mało, aby ot tak dawać maila komuś :)

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"