PracaGrupypl.praca.szukanaPROJEKTOWANIE STRON-SKLEPOW

  • 1. Data: 2005-04-01 11:55:54
    Temat: PROJEKTOWANIE STRON-SKLEPOW
    Od: Strony WWW <o...@o...pl>

    Witam serdecznie,
    Zapraszam do skorzystania z Mojej oferty.
    Oferuje wykonanie w pelni funkcjonalnego serwisu/sklepu internetowego.
    Podczas realizacji projektu beda Panstwo na biezaco zglaszac wszelkie uwagi i
    zastrzezenia, jak rowniez daje mozliwosc testowania wykonanej przeze mnie aplikacji.
    Wykonuje roznego rodzaju serwisy/sklepy internetowe poczawszy od prostego
    serwisu/sklepu do zaawansowanej aplikacji serwisu/sklepu internetowego.

    Technologie: PHP + baza danych MySQL lub ASP + baza danych Microsoft SQL Server.
    Czas realizacji: zalezy od stopnia zaawansowania (srednio 2 tygodnie)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Madejczyk
    http://www.finax.shilen.webd.pl