PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROGRAMISTA - WARSZAWA

  • 11. Data: 2005-02-18 09:45:14
    Temat: Re: PROGRAMISTA - WARSZAWA
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ciekawi mnie fakt, ze firma tak jak byla od poczatku tak nadal jest spolka
    > cywilna, a wlasciciel jezdzi wypasionym VOLVO C70 coupe. To tez swiadczy o tym
    > kolesiu. Pieniadze za ktore kupil ten samochod spokojnie by wystarczyly na
    > kapital zakladowy spolki z o.o.
    > Tym bardziej ze koles robi takie przekrety. Nie wiem na co on liczy. Czy on
    sie
    > wogole nie boi? Wystarczy jeden telefon do PARPu, PIPu i koles zostaje bez
    domu,
    > swojego wypasionego Volvo po dachowaniu, i pewnie bez zony tez ;-)

    Wielki chaos.

    Co ma do tego PARP? To samo, co PKP. To nie ta bajka.

    Odn. PIP - wszystkie dotad podniesione zarzuty nie stanowia zlamania praw
    pracownicznych (np. - czy umowa dot. premii zostala sporzadzona na pismie?)

    Co ma do tego forma organizacyjna firmy? Moze wlasciciel nie ma ochoty
    dwukrotnie placic podatkow (jak w sp. z o.o.) i woli odpowiadac calym majatkiem
    za zobowiazania spolki? Jego sprawa?

    Odn. samochodu - jego sprawa czym jezdzi - jego pieniadze.

    itp itd.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2005-02-18 12:55:20
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > za zobowiazania spolki? Jego sprawa?
    >
    > Odn. samochodu - jego sprawa czym jezdzi - jego pieniadze.

    Chyba użytkownik "głos" nie czytał dokładnie zamieszczonych postów więc
    wyjaśniam. Co ma PARP do tego? A ma i to dużo. Wszystkie projekty wdrażanae
    przez tego kolesia są akredytowane przez PARP. Przerażające jest to że Parp
    niema świadomości lub dostatecznej wiedzy na temat jakości oprogramowania które
    jest wdrażane. A jest tak badziewnie napisane że niepomoga tu nawet programiści
    z sun czy innego microsoftu. Oczywiście projekty trwają bez końca a klienci
    ponoszą z tym koszty związane gdy się okazuje że cały ich system informatyczny
    to porażka. Ale oczywiście wdrożenia są zakończone w terminie oczywiście na
    piśmie. Następnie tak spreparowana dokumentacja która niema nic wspólnego z
    rzeczywistością jest przesyłana do PARP. A PARP przelewa kase. Sądzę że z tymi
    informacjami można odrazu pójść do prokuratury lub do programu "Uwaga". Oni będą
    wiedzieć co zrobić z tymi informacjami.

    Pozdrawiam

    Głos, zanim coś pierdolniesz to czytaj dokładnie to co było napisane wcześniej.