PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROGRAMISTA - WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-07-12 11:27:47
    Temat: PROGRAMISTA - WARSZAWA
    Od: "INFOSYSTEMS" <i...@i...com.pl>

    W związku z dynamicznym rozwojem
    zatrudnimy pracowników na stanowisko:

    Programista
    Wymagana bardzo dobra znajomość:
    Visual Basic 6, VBA (MS Access XP),
    T-SQL (MS SQL Server 2000). Wymagane doświadczenie w programowaniu baz danych.

    Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego oraz krótkiego opisu stworzonych
    programów
    na adres: r...@i...com.pl

  • 2. Data: 2004-07-12 11:44:37
    Temat: Re: PROGRAMISTA - WARSZAWA
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "INFOSYSTEMS" <i...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    danych.

    > Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego oraz krótkiego opisu
    NTG. Na p.p.o z tym.

  • 3. Data: 2004-12-21 14:58:10
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego oraz krótkiego opisu stworzonych

    Infoystems to bagno. Wszystkie programy robione są w Accesie a klientom wciskany
    jest kit, że jest to w napisane w środowisku .NET. Programy napisane są przez
    kolesi, którzy uczyli się dopiero programowania i nie mieli żadnego pojecia o
    stylu programowania nie mówiąc już o algorytmach. Najlepszy w firmie jest jej
    właściciel, nowobogacki burak, który dorobił się jakiś pieniedzy i teraz udaje
    wielkiego pana. Więc na porządku dziennym są zwroty do pracowników w stylu "H...
    mnie to obchodzi...", albo "jeśli ten h... nie zrobi tego...". Rotacja wśród
    pracowników jest bardzo wysoka, wystarczy przejrzeć grupy dyskusyjne i zobaczyć
    ile w ciągu roku jest ofert pracy z tej firmy :-)
    Chciałbym jedynie ostrzec przed tą firmą.

    pozdrawiam
    Stefan

  • 4. Data: 2004-12-22 09:54:04
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    zobaczyć
    > ile w ciągu roku jest ofert pracy z tej firmy :-)
    > Chciałbym jedynie ostrzec przed tą firmą.

    Kiedys bylem zaproszony na rozmowe ale wczesniej juz znalazlem prace wiec
    chyba mialem farta ze zrezygnowalem.

    SLaw

  • 5. Data: 2004-12-22 10:33:16
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

    > Kiedys bylem zaproszony na rozmowe ale wczesniej juz znalazlem prace wiec
    > chyba mialem farta ze zrezygnowalem.
    >
    > SLaw

    Pewnie, ze miales farta o ile obecna praca jest satysfakcjonujaca. Jesli byles
    na rozmowie to koles pewnie czarowal ciebie wizja przyszlych dochodow. Wysokie
    premie po zamknieciu projektu :-) Heh smiac sie chce. Osoby pracujace ponad rok
    nie ujrzalu ani jednej premii na oczy. Oczywiscie projekty ciagna sie
    miesiacami, gdyz wdrazany program zostal tak badziewnie napisany i w tej chwili
    trudno jest cos w nim poprawiac.
    Dodam jeszcze, ze praca w tej firmie lepiej nie chwalic sie w swoim CV gdyz
    niektore firmy znaja caly ten badziewny program i skutki jego wdrazania. Wiec
    okaze sie ze skoro pracowalismy tam to jestesmy programistami, ktorych nalezy
    omijac z daleka. :-)

  • 6. Data: 2004-12-22 10:42:58
    Od: "dobrzak" <d...@i...pw.edu.pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedys bylem zaproszony na rozmowe ale wczesniej juz znalazlem prace wiec
    > chyba mialem farta ze zrezygnowalem.

    W takim razie tez mialem farta :)

    > SLaw

    dobrzak

  • 7. Data: 2005-02-17 13:16:10
    Od: "Mała Ola" <g...@o...pl>

> [...]
    > ile w ciągu roku jest ofert pracy z tej firmy :-)
    > Chciałbym jedynie ostrzec przed tą firmą.

    Tia, coś wiem na ten temat. Najbardziej prawdopodobne jest, że właściciela
    Infosystems, mózg jest wypełniony przeważnie zerami z małą liczbą szarych
    komórek wypełnionych jedynkami. Jak arytmetyka pokazuje, suma zer daje zawsze
    wartość zero. W przypadku wymienionym powyżej, suma zer daje niebezpieczną
    liczbę która reprezentuje kwotę za wdrażane projekty. Szkoda jest tylko firm
    które podpisują z nim umowy, których w rzeczywistości tak naprawdę nie można
    rozwiązać w obawie przed konsekwencjami prawnymi. W związku z czym interes
    infosystems kręci sie znakomicie, klienci wykładają kasę i żyją nadzieją że
    projekt u nich, się kiedyś zakończy. W sumie czego można się spodziewać, jeżeli
    właściciel zmusza programistów do rozwijania czegoś co zostało źle
    zaprojektowane i napisane na początku. Ale w opinii właściciela te rozwiązania
    są dobrze przemyślane.

  • 8. Data: 2005-02-17 14:53:11
    Od: "jh" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    stylu "H...
    > mnie to obchodzi...", albo "jeśli ten h... nie zrobi tego

    w szoku jestem,
    w porownaniu z tym czlowiekiem pijaczkowie z mojego blokowiska urastaja do
    miana intelektualistow a ich sleczenie przy browcu przed sklepem to niczym
    debata

  • 9. Data: 2005-02-17 15:30:43
    Od: a...@a...pl

> [...]
    > miana intelektualistow a ich sleczenie przy browcu przed sklepem to niczym

    Ciekawi mnie fakt, ze firma tak jak byla od poczatku tak nadal jest spolka
    cywilna, a wlasciciel jezdzi wypasionym VOLVO C70 coupe. To tez swiadczy o tym
    kolesiu. Pieniadze za ktore kupil ten samochod spokojnie by wystarczyly na
    kapital zakladowy spolki z o.o.
    Tym bardziej ze koles robi takie przekrety. Nie wiem na co on liczy. Czy on sie
    wogole nie boi? Wystarczy jeden telefon do PARPu, PIPu i koles zostaje bez domu,
    swojego wypasionego Volvo po dachowaniu, i pewnie bez zony tez ;-)

  • 10. Data: 2005-02-17 15:39:54
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    a...@a...pl napisał :

> [...]
    > on sie wogole nie boi? Wystarczy jeden telefon do PARPu, PIPu i koles
    > zostaje bez domu, swojego wypasionego Volvo po dachowaniu, i pewnie bez

    No co ty, da w łape i mu się upiecze!
    --