PracaGrupypl.praca.szukana.PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL

  • 1. Data: 2003-04-28 07:03:12
    Temat: .PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL
    Od: n...@p...fm

    Praca w domu 10-15 godzin tygodniowo wedlug twojego rozkladu! Nie potrzeba zadnych
    platnosci gotówkowych z góry. Zarobisz 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze
    czasu lub 5.000 ; 10.000 w pelnym wymiarze czasu. Zapewnione pelne przeszkolenie
    on-line.! Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostep do sieci
    e-mail oraz chec dokonania zmiany! Proszę o kontakt: e...@p...fm

    e...@p...fm
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-28 08:39:07
    Temat: Re: .PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    z adresu <n...@p...fm> nadejszła wiadomośc następującej
    treści:

> [...]
    przeszkolenie on-line.! Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z
    Internetem i dostep do sieci e-mail oraz chec dokonania zmiany! Proszę o

    Mam dziwne wrażenie, że to ściema w żywe oczy, a do tego jeszcze SPAM.
    Jeśli to prawda to dlaczego sam reklamujący tych kokosów nie zarabia ?
    Jeśli ma to być prawda to prosze o jakieś dowody, że ktoś naprawde na tym
    zarobił.

    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-04-28 14:55:20
    Od: "JM" <W...@g...pl>

> [...]
    > Jeśli to prawda to dlaczego sam reklamujący tych kokosów nie zarabia ?
    > Jeśli ma to być prawda to prosze o jakieś dowody, że ktoś naprawde na tym

    Dal sie nabic w butelke i szuka frajerow.