PracaGrupypl.praca.szukana › .:KAZDA PRACA SZYBKO:.

  • 1. Data: 2003-04-28 06:43:50
    Temat: .:KAZDA PRACA SZYBKO:.
    Od: j...@o...pl

    Jestem studentką zaocznej informatyki w Kielcach. Mam ukończone Policealne
    Studium Ekonomiczne. Doskonale znam zasady rachunkowości, księgowości i
    funkcjonowania firm. Jestem obrotna, miła, uczciwa i pracowita, a mimo wszystko
    do tej pory nie moge znaleść pracy. Doskonale znam obsługe komputera, urzadzen
    biurowych, internetu. Interesuje mnie kazda praca, jestem osoba elastyczna,
    dopasuje sie do kazdego zajecia i wloze w nie cale serce. Mam trzyletni staz
    pracy w banku, kafejce internetowej i sklepie komputerowym. Interesuje sie
    telekomunikacja i informatyka, i mysle, ze w tych dziedzinach poradzilabym
    sobie najlepiej. Doskonale radze sobie w kontaktach miedzyludzkich, potrafie
    zdobyc zaufanie klienta i przekonac go do siebie i firmy.

    Prosze o powazne oferty.