PracaGrupypl.praca.szukana.PRACA w USA

  • 1. Data: 2003-01-21 08:03:38
    Temat: .PRACA w USA
    Od: f...@w...pl

    ZIELONA KARTA DO USA + PRZELOT + PRACA + MIESZKANIE. DLA KAŻDEGO.
    www.prosperity.republika.pl

    0505222001
    f...@w...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-01-21 09:39:08
    Temat: Re: .PRACA w USA
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > ZIELONA KARTA DO USA + PRZELOT + PRACA + MIESZKANIE. DLA KAŻDEGO.

    ...i serwis www na darmowym serwerze?
    A jedzie mi tu czolg? ;)

    Bez przesady... naciagac tez (chyba) trzeba umiec.

  • 3. Data: 2003-01-21 12:23:39
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    Maciej Szylke wrote:

    > ...i serwis www na darmowym serwerze?
    > A jedzie mi tu czolg? ;)
    >
    > Bez przesady... naciagac tez (chyba) trzeba umiec.

    Ha. Jesli ktos czytal troche o tym na jakiej zasadzie przyznawane sa
    zielone karty to wie, ze ten "slogan" jest raczej nieprawdziwy.

    A ogolnie to przychylam sie do opinii przedmowcy.

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-
    http://www.atari.cuprum.com.pl

    ->Usługi Informatyczne <-
    http://www.monsoft.republika.pl

  • 4. Data: 2003-01-22 15:37:18
    Od: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl>

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ZIELONA KARTA DO USA + PRZELOT + PRACA + MIESZKANIE. DLA KAŻDEGO.
    www.prosperity.republika.pl

    Oh żebyś ty stronko jeszcze gotować umiała :)))))))

  • 5. Data: 2003-01-30 10:40:44
    Od: "Marcin Sciesinski" <m...@b...pl>

    "Robert "Filar"" <r...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > www.prosperity.republika.pl
    > >
    > Oh żebyś ty stronko jeszcze gotować umiała :)))))))

    Mnie zachwycila nazwa pola w formularzu na dole strone, cytuje:
    "Twój dres"

    Marcin Sciesinski

  • 6. Data: 2003-03-19 16:38:25
    Temat: Administracja serwerem UNIX/LINUX (zdalna)
    Od: Bush <n...@b...icn.pl>

    mlody (22)
    doswiadczenie w adminowaniu serverami unix/linux
    aktualnie adminuje serverami w lublinie.

    szukam pracy dodatkowej.