PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwentka SGH

  • 1. Data: 2003-01-21 01:43:47
    Temat: Absolwentka SGH
    Od: "absolwentka" <a...@p...onet.pl>

    W roku 2002 uzyskałam tytuł magistra na SGH, kierunek Zarządzanie i
    Marketing. Mam roczne doświadczenie w dziale marketingu w firmie usługowej.
    Pracowałam także czasowo jako recepcjonistka. Odbyłam również praktyki
    zagraniczne. Znam biegle język angielski i dobrze język niemiecki (w tym
    słownictwo biznesowe obu języków). Biegle obsługuję komputer: Internet, MS
    Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook) i urządzenia biurowe.
    Jestem dobrze zorganizowana, dynamiczna, przedsiębiorcza, pomysłowa,
    sumienna, odpowiedzialna i zorientowana na osiąganie celów.
    Najchętniej podejmę pracę w dziedzinie marketingu, reklamy, promocji, PR
    (np. jako asystent w dziale marketingu, asystent kierownika marki,
    produktu). Jestem także zainteresowana pracą na stanowisku recepcjonistki,
    sekretarki, asystentki (Warszawa i okolice).
    Chętnie podejmę się także pracy zdalnej (mogę np. wykonywać tłumaczenia
    ekonomiczne ang-pol, pol-ang, niem-pol, pol-niem).

    Mój e-mail: a...@p...onet.pl