PracaGrupypl.praca.szukana › PRACA! NOWOŚC!

  • 1. Data: 2002-05-26 08:44:22
    Temat: PRACA! NOWOŚC!
    Od: j...@2...pl

    PRACA !!! NOWOŚĆ !!!
    Dla wytrwałych, solidnych, kreatywnych, zdecydowanych na ogromny sukces
    finansowy-bardzo wysokie nieograniczone zarobki! Pracujesz nie wychodząc z domu. To
    nie akwizycja ani chałupnictwo-NOWY REWELACYJNY SPOSÓB ZARABIANIA PIENIĘDZY !!!
    SYSTEM OF EARNING OF GIGANTIC MONEYS.
    Szczegółowe informacje po wpłacie 10 zł (koszty manipulacyjne) na konto:
    mBank 90-050 Łódź al. Mickiewicza 10
    nr. 38 114020040000310211759360 (proszę wpisać dokładny adres zamieszkania).

    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-05-26 09:24:19
    Temat: Re: PRACA! NOWOŚC!
    Od: "Andy" <s...@f...kki.net.pl>

    Użytkownik <j...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBank 90-050 Łódź al. Mickiewicza 10
    > nr. 38 114020040000310211759360 (proszę wpisać dokładny adres

    Nastepny szuka naiwnych ... na dodatek ma klopoty z angielskim :)

    Andy

  • 3. Data: 2002-05-26 09:55:14
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <acq9j9$91g$1@news.tpi.pl>, Andy wrote:

    > Użytkownik <j...@2...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nastepny szuka naiwnych ... na dodatek ma klopoty z angielskim :)

    > Andy

    Ta osoba jednak nie zdaje sobie sprawy, ze dzieki temu ze podal konto
    swoje rownoczesnie daje na samego siebie namiary. Nie wiem czy to juz jest
    przestepstwo czy tez nie, choc jak juz ktos zostanie (poczuje sie)
    poszkodowany moze dzieki temu wyciagnac o niego lub od jego rodzicow
    (jesli jest niepelnoletni) odpowiednie roszczenia.

    Wedlug mnie juz sama forma i proba naciagania na pienieadze ma zanmiona
    przestepstwa. Wwy co o Tym sadzicie ?