PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa / studentka psychologii

  • 1. Data: 2002-05-26 08:40:57
    Temat: Warszawa / studentka psychologii
    Od: "marta" <m...@g...pl>

    Studentka IV roku psychologii (22 l.) podejmie prace
    stala lub na umowe zlecenie, chetnie w HR

    UMIEJETNOSCI
    o Bdb znajomosc obslugi komputera w zakresie:
    MS Office (Word, Excel, Power Point), programy graficzne (Photoshop 6.0
    Corel Draw/Photopaint 10, Flash4,) + Internet
    o obsluga urzadzen biurowych (centralka, fax, ksero)
    o Dobra znajomosc j angielskiego
    o Prawo jazdy kat. B

    DOSWIADCZENIE
    o praca w miedzynarodowym banku
    o staz w firmie doradztwa personalnego, gdzie zajmowalam sie
    poszukiwaniem i selekcja kandydatow na wyzsze stanowiska
    kierownicze
    o Roczna praca w duzej firmie internetowej (stanowisko: asystent)
    o Dwuletnia praca dorywcza (stanowisko: hostessa)

    Jestem osoba otwarta, z poczuciem humoru, ceniaca prace w zgranym zespole,
    i milej atmosferze. Ze swojej strony mogę zapewnic zaangazowanie w
    powierzone zadania, pracowitosc i uczciwosc. Jestem takze gotowa wziac
    udzial we wszelkich szkoleniach doskonalacych kwalifikacje.

    serdecznie pozdrawiam,

    Marta M.
    m...@g...pl