PracaGrupypl.praca.szukana › PR/Marketing- Warszawa, Poznan

  • 1. Data: 2004-04-15 13:35:11
    Temat: PR/Marketing- Warszawa, Poznan
    Od: "madzia" <w...@i...pl>

    Poszukuje pracy w dziedzinie PR i/lb marketingu. Mam 26 lat i jestem
    absolwentka socjologii o specjalnosci: badanie rynku i opinii publicznej.
    Ukonczylam takze Podyplomowe Studium Public Relations. Posiadam Certificate
    in Advanced English. Dotychczas bylam zatudniona na stanowisku specjalisty
    ds. PR w jednym ze Stowarzyszeń Do moich glownych obowiazkow nalezalo:

    n Koordynacja działań komunikacyjnych Stowarzyszenia.

    n Współpraca z innymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami.

    n Przygotowywanie i organizacja imprez, konferencji.

    n Odpowiedzialność za kontakty z członkami stowarzyszenia.

    Poza tym posiadam doswiadczenie w administracji.

    Jestem osoba bardzo komunikatywna a w swoja prace angazuje sie calkowicie.

    kontakt wjh@(nospam)icpnet.pl