PracaGrupypl.praca.szukanaPOZYCJONOWANIE+BONUSY! tanio!!!!!!!

  • 1. Data: 2005-12-07 14:24:03
    Temat: POZYCJONOWANIE+BONUSY! tanio!!!!!!!
    Od: "vinyl" <w...@o...pl>

    Witam,

    Pragne zaoferować Panstwu oferte pozycjonowania stron internetowych w
    wyszukiwarkach Google, Wp, Onet oraz Netsprint.

    Do konca grudnia do kazdej pozycjonowanej strony calkowicie za darmo dodaje
    link+opis strony do linkow sponsorowanych na okres 14 dni.

    Do pozycjonowania potrzebuje plik INDEX strony, słowa kluczowe (maksymalnie
    10) oraz opis strony do 400 znaków.

    Jezeli chcesz podjac wspolprace, pisz, podaj slowa/frazy kluczowe a ja
    przeanalizuje konkurencyjnosc fraz i podam pozycje na ktore strone bedzie
    mozna pozycjonowac.

    w oferie mam takze linki sponsorowane w google.pl, ktore sa bardzo
    prestizowa forma reklamy.
    Posiadam promocyjne ceny!! naprawde warto!
    e-mail; w...@g...pl

    Pozdrawiam
    vinyl