PracaGrupypl.praca.szukanaProject Manager | szuka firmy hostingowej

  • 1. Data: 2005-12-07 11:30:02
    Temat: Project Manager | szuka firmy hostingowej
    Od: "ProjectManager.pl" <k...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Młody, ambitny Project Manager (doświadczenie w zakresie zarządzania,
    kierowania, marketingu, public relations) z domeną www.ThePlanet.com.pl
    poszukuje do współpracy przedsiębiorstw zajmujących się udostępnianiem hostingu
    (krajowy/zagraniczny).

    Podejmę się prowadzenia serwisu hostingowego od strony organizacyjnej, sprawy
    techniczne pozostawiając specjalistom. Do moich dotychczasowych obowiązków
    należało m.in.: prowadzenie negocjacji i kontakt z Klientem, przygotowanie
    tekstów (copywriter), opracowanie koncepcji nowych produktów i usług,
    organizacja pracy zespołu, kontakt z mediami (otoczeniem zewnętrznym),
    kierowanie serwisem internetowym w sytuacjach kryzysowych. Współpracowałem (lub
    współpracuje) przy projektach, w których miesięczna liczba odwiedzin
    (unikalnych) waha się w przedziale od 25 tys. do 1,5 mln Użytkowników.

    Pracuje jako freelancer (głównie przez Internet, możliwy dojazd na terenie
    śląska). Wystawiam faktury VAT. Niektóre prowadzone projekty rozliczam również
    na zasadach barteru.

    Więcej informacji wysyłam na mail. Kontakt bezpośredni 0 692 40 24 40 lub

    Pozdrawiam

    Project Manager
    k...@p...pl