PracaGrupypl.praca.szukanaPOZNAŃ, 17 lat, atrakcyjna oferta dla pracodawcy

  • 1. Data: 2002-09-16 16:35:46
    Temat: POZNAŃ, 17 lat, atrakcyjna oferta dla pracodawcy
    Od: "Potencjalny Pracownik" <v...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie.

    Poszukuję pracy (dodatkowej) od zaraz. Mam 17 lat, wysokie IQ, mieszkam w
    Poznaniu, uczę się w LO. Sądzę, iż poradzę sobie nawet na odpowiedzialnym
    stanowisku mimo braku jakiegokolwiek doświadczenia (mam wiele KONKRETNYCH
    pomysłów, do wykorzystania np. w małych firmach).

    Zdaję sobie jednak sprawę, że w moim wieku raczej nikt nie przydzieli mi
    odpowiedzialnej pracy (niesłusznie!), więc zadowolę się nawet zwykłą pracą
    (np. przepisywanie tekstów, drobne prace przy komputerze).

    Skontaktuj się ze mną! NIE pożałujesz.

    v...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-16 16:44:15
    Od: "Potencjalny Pracownik" <v...@p...onet.pl>

    Potencjalny Pracownik napisał(a) w wiadomości: ...
    >Skontaktuj się ze mną! NIE pożałujesz.
    >
    >v...@p...onet.pl

    Dodam również, że posiadam stałe łącze (SDI).