PracaGrupypl.praca.szukana.webmaster

  • 1. Data: 2002-09-16 11:03:12
    Temat: .webmaster
    Od: m...@w...pl

    Witam zajmuje się twożeniem stron internetowych i całych serwisów internetowych od
    250zł.
    Pierwszej osobie która zleci mi od 17-do 20 września wykonanie serwisu, wykonam go
    za darmo. Żadnych opłat, w zamian za umieszczenie mojej reklamy w tym serwisie.

    www.wsd-team.you.pl

    m...@w...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-09-16 14:46:54
    Temat: Re: .webmaster
    Od: Andrzej 'andy' Kidaj <a...@i...pl>

    m...@w...pl napisał:

> [...]
    za darmo. Żadnych opłat, w zamian za umieszczenie mojej reklamy w tym serwisie.

    Utworzenie serwisu do 4 podstron - 250zł,

    Pozwolę sobie zauważyć, że to wcale nie jest tanio.

    --
    Pozdro
    Andrzej 'Andy' Kidaj

  • 3. Data: 2002-09-16 17:25:29
    Od: "Piotr Cywicki" <p...@p...net>

    Pozwole sobie zauwazyc ze jest to zbyt niska cena, a osoby prezentujace
    beznadziejne rozwiazania w beznadziejnie niskiej cenie, powoduja niski
    poziom polskiego internetu oraz wplywaja na obnizenie realnych cen za
    porzadny projekt.

    pozdrawiam
    Piotr Cywicki