PracaGrupypl.praca.szukana › ---POLSKA---Informatyk Rencista gr.II Wykształcony z Doświadczeniem---

  • 1. Data: 2002-04-29 19:41:13
    Temat: ---POLSKA---Informatyk Rencista gr.II Wykształcony z Doświadczeniem---
    Od: "PODKARPACIE" <p...@r...onet.pl>

    Witam.

    Mam II grupę inwalidzką i ukończone studia wyższe o kierunku Informatyka.
    Interesuje mnie praca na stanowisku: informatyk, wdrożeniowiec, serwisant,
    programista baz danych, kierownik.

    Moje doświadczenia zawodowe od roku 1999:
    - serwisant sprzętu komputerowego
    - projektowanie sieci komputerowych
    - wykonawca podłączenia i wdrożenia central telefonicznych SIEMENS (
    certyfikat),
    - kierownik dz. IT - zarządzanie kadrą 6 osób + punkt handlowy
    - kierownik dz. Serwis - zarządzanie kadrą 4 osób
    - tworzenie aplikacji bazo-danowych ( praca dyplomowa )

    Odbyte szkolenia:
    - serwis i wdrożenie central SIEMENS
    - sieci komputerowe MOLEX

    Plany na przyszłość:
    - szkolenie Novell 5.x (06.2002)
    - studia podyplomowe + szkolenie MS Windows Server (10.2002)
    - szkolenie Linux (10.2003)
    - nauka j. angielskiego zakończona egzaminem (09.2002)

    Oczekiwania:
    Praca z możliwością rozwoju i umożliwiająca podnoszenie kwalifikacji
    (seminaria,szkolenia). Wynagrodzenie do uzgodnienia.

    Liczę na pozytywne spojrzenie na moje walory jako potencjalnego pracownika
    Waszej firmy i na to, że będę mógł zaprezentować się podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej.

    Z poważaniem

    Mariusz P.