PracaGrupypl.praca.szukanaNp. Wydawnictwo - chetnie zdalnie lub w Warszawie

  • 1. Data: 2002-04-29 19:02:38
    Temat: Np. Wydawnictwo - chetnie zdalnie lub w Warszawie
    Od: Anna Maria Lewandowska <p...@p...fm>

    Witam,
    szukam pracy zdalnej lub w Warszawie - korekta, redakcja, pisanie
    artyku?ów, skanowanie, obróbka skanowanych fotografii, przepisywanie
    tekstów, t?umaczenia niemiecki-polski, prowadzenie ksi?gowosci.

    Sko?czy?am politologi?, Szko?? Sekretarek, mam uprawnienia samodzielnego
    ksi?gowego, znam komputerowe programy ksi?gowe, uczy?am si? j?zyka
    niemieckiego zagranic?. Mam te? 4-letnie dowiadczenie w pracy biurowej.

    Zainteresowanych prosz? o kontaktach pod adresem: p...@p...fm -
    ch?tnie przesl? szczegó?owe cv lub udziel? dodatkowych informacji.

    Pozdrawiam
    Anna Maria Lewandowska