PracaGrupypl.praca.szukanaPILNE !!! SZUKAM PRACY BIUROWEJ .PILNE !!! SZUKAM PRACY BIUROWEJ .
  • Data: 2002-05-13 17:13:59
    Temat: PILNE !!! SZUKAM PRACY BIUROWEJ .
    Od: Monika Kruszewska <M...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam pracy stałej lub czasowej na stanowisku
    sekretarki/asystentki/recepcjonistki itp.

    Mam 23 lata, jestem bezdzietną, dyspozycyjną panną.
    Przez ponad dwa lata prowadziłam sekretariat Ogólnopolskiej Izby
    Gospodarczej Drogownictwa, będąc jednnocześnie asystentką prezesa
    zarządu. Do moich obowiązków należało organizowanie
    i kierowanie pracą biura, prowadzenie korespondencji, kontakty z
    oddziałami firmy, nadzór nad przepływem dokumentów, obsługa
    organizacyjna spotkań, prowadzenie kalendarza prezesa zarządu. Jestem
    osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty oraz posiadającą
    umiejętności organizacyjne, które miałam okazję wykorzystać
    uczestnicząc w przygotowaniach wielu międzynarodowych seminariów,
    szkoleń oraz targów.
    Myślę, że uzupełnieniem moich kwalifikacji są cechy osobowości, z
    których najbardziej cenię sobie cierpliwość, dokładność i
    systematyczność. Łącząc pracę zawodową z nauką nauczyłam się efektywnie
    zarządzać własnym czasem. Nie boję się nowych wyzwań, chętnie się uczę
    i inwestuję w siebie. Dużo wymagam od siebie, chętnie podnoszę swoje
    kwalifikacje, szybko oceniam i analizuję fakty.
    Opanowałam obsługę komputera (MS Office, internet) w stopniu
    pozwalającym na sprawną i samodzielną pracę. Swoją znajomość języka
    angielskiego, którą miałam zresztą okazję wykorzystać, oceniam jako
    komunikatywną. Obsługa sprzętu biurowego również nie sprawia mi
    najmniejszego problemu.
    Podejmę pracę biurową w Warszawie lub okolicach. Chętnie dopełnię
    prezentacji swojej osoby w dogodnym dla Państwa terminie.

    Łączę pozdrowienia,
    Monika Kruszewska.
    tel. 0-503-708-105