-
1. Data: 2002-05-13 17:13:59
Temat: PILNE !!! SZUKAM PRACY BIUROWEJ .
Od: Monika Kruszewska <M...@s...edu.pl>
Szukam pracy stałej lub czasowej na stanowisku
sekretarki/asystentki/recepcjonistki itp.
Mam 23 lata, jestem bezdzietną, dyspozycyjną panną.
Przez ponad dwa lata prowadziłam sekretariat Ogólnopolskiej Izby
Gospodarczej Drogownictwa, będąc jednnocześnie asystentką prezesa
zarządu. Do moich obowiązków należało organizowanie
i kierowanie pracą biura, prowadzenie korespondencji, kontakty z
oddziałami firmy, nadzór nad przepływem dokumentów, obsługa
organizacyjna spotkań, prowadzenie kalendarza prezesa zarządu. Jestem
osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty oraz posiadającą
umiejętności organizacyjne, które miałam okazję wykorzystać
uczestnicząc w przygotowaniach wielu międzynarodowych seminariów,
szkoleń oraz targów.
Myślę, że uzupełnieniem moich kwalifikacji są cechy osobowości, z
których najbardziej cenię sobie cierpliwość, dokładność i
systematyczność. Łącząc pracę zawodową z nauką nauczyłam się efektywnie
zarządzać własnym czasem. Nie boję się nowych wyzwań, chętnie się uczę
i inwestuję w siebie. Dużo wymagam od siebie, chętnie podnoszę swoje
kwalifikacje, szybko oceniam i analizuję fakty.
Opanowałam obsługę komputera (MS Office, internet) w stopniu
pozwalającym na sprawną i samodzielną pracę. Swoją znajomość języka
angielskiego, którą miałam zresztą okazję wykorzystać, oceniam jako
komunikatywną. Obsługa sprzętu biurowego również nie sprawia mi
najmniejszego problemu.
Podejmę pracę biurową w Warszawie lub okolicach. Chętnie dopełnię
prezentacji swojej osoby w dogodnym dla Państwa terminie.
Łączę pozdrowienia,
Monika Kruszewska.
tel. 0-503-708-105