PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków - szukam fotografa do pomocy przy komunii 9 maja

  • 1. Data: 2010-05-07 18:19:40
    Temat: Kraków - szukam fotografa do pomocy przy komunii 9 maja
    Od: "Maciej" <m...@p...onet.pl>

    Szukam fotografa do pomocy na komunii 9 maja . Konkretnie potrzebuje
    go dwa razy po 20 min o 14.15 i 15.15.
    Szukam fotografa , a nie właścicila lustrzanki. Co trzeba zrobić ?
    Fotografować dzieci ,jak im ksiądz wręcza obrazki.
    Nie chcę ARTYSTÓW I AMATORÓW . Szukam sprawnego rzemieślnika. Zdjęcia mają
    być prawidłowo skadrowane i ostre. Poszukuje
    osoby rzutkiej. Nie obserwatora, ale osoby która poprawi dziecko, przesunie
    księdza itd. Osoby biegle obsługujacej lustrzankę.
    Nie będzie czasu na długie kadrowanie, ustawianie itd. To jest masówka.
    Wymagania - lustrzanka ( najchętniej canon, dwucyfrowa lub lepsza, )
    lampa błyskowa, praktyka przy wiekszych imprezach, pliki raw.
    Wynagrodzenie 100 zł gwarantowane, jeśli nie będzie zastrzeżeń ( czyli
    prawidłowe naświetlone , ostre i nie obcięte głowy lub stopy :) dorzucę
    drugą 100 .
    tel 502-313-974 . Proszę tel od osób zdecydowanych . Wszystkie potrzebne
    informacje zamieściłem. W razie satysfakcjonującej współpracy zlecę
    ambitniejsze zlecenia.