PracaGrupypl.praca.szukana › Oświęcim/Katowice/Gliwice/Kraków i okolice - szukam dodatkowej.

  • 1. Data: 2004-10-14 19:10:10
    Temat: Oświęcim/Katowice/Gliwice/Kraków i okolice - szukam dodatkowej.
    Od: bartek <f...@d...pl>

    witam,

    jestem studentem zaocznej informatyki. szukam pracy dodatkowej - w
    miastach określonych powyżej i ich okolicach. najbardziej odpowiadałaby
    mi praca zdalna, ale nie jest to warunek konieczny.

    mam 20 lat. skończyłem technikum jako technik elektronik, ale
    elektronika nie jest moją mocną stroną. znam dobrze angielski - bardzo
    dobrze pisany, gorzej z mówionym. bardzo dobrze orientuję się w tematyce
    komputerów - znam html, php, trochę z javascript. potrafię serwisować
    sprzęt komputerowy, jak i składać komputery z podzespołów. projektowałem
    i prowadziłem witryny internetowe. potrafię biegle posługiwać się
    ogólnodostępnymi narzędziami wyszukiwania informacji. pasjonuję się
    książkami, komputerami i sportem (sportem raczej biernie ;). pracowałem
    prawie rok jako handlowiec w branży agd i rtv.

    szukam pracy dodatkowej, np. jako:
    - kolporter ulotek bądź bezpłatnych gazet
    - telemarketer
    - redaktor serwisu internetowego
    - webmaster
    - pracownik telefonicznego helpdesku lub infolinii
    - sprzedawca w księgarni
    - sprzedawca w komputerowym lub rtv & agd
    - tłumacz niezbyt dużych (i niezbyt ważnych ;) dokumentów pl>en en>pl
    - redaktor w radio (to by było coś! :)

    odpowiem na każdy email. nie podejmę pracy jeśli uznam, że się do niej
    nie nadaję. ewentualne pytania proszę kierować na mail poniżej.

    pozdrawiam,
    bkrzemien at go2 kropeczka pl