PracaGrupypl.praca.szukana › GRAFIK / WEBDESIGNER

  • 1. Data: 2004-10-14 18:19:27
    Temat: GRAFIK / WEBDESIGNER
    Od: "Paweł K." <k...@p...fm>

    Witam!

    Już raz się tu ogłaszałem, ale nie zaszkodzi spróbować ponownie... Chcę
    poprostu zrobić dla Ciebie stronę WWW. Czy będzie profesjonalna i ładna?
    Jeśli tego zechcesz, to taka może być :)

    Nie będę tu pisał jak wiele potrafię, ile programów potrafię obsłużyć, jakie
    mam doświadczenie i jak tani mogę być - zero dorabiania ideologii. Chcę
    tylko robić to co lubię. Po prostu :)

    Może chcesz zobaczyć moje portfolio? Oto adres:
    http://portfolio.komarnicki.prv.pl
    Potem sam podejmij decyzję, bez namawiania, proszenia, wciskania kitu, że
    "jestem najlepszy na świecie".

    Jak chcesz, to daj znać! ;)))