PracaGrupypl.praca.szukanaOsoba z doswiadczeniem w pracy w administracji szuka pracy › Osoba z doswiadczeniem w pracy w administracji szuka pracy
    From: "Adam Nastula" <a...@i...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Osoba z doswiadczeniem w pracy w administracji szuka pracy
    Date: Fri, 2 Aug 2002 12:08:45 +0200

    Jestem zainteresowana podjeciem pracy jako pracownik biurowy lub do pracy
    lekkiej fizycznej, np. sprzatanie lub opieka nad dzieckiem. Mam 44 lata,
    wyksztalcenie srednie ekonomiczne z matura plus egzamin panstwowy z jezyka
    niemieckiego. Posiadam doswiadczenie w pracy w administracji, jak i w
    ksiegowosci. Potrafie dobrze zorganizowac powierzone mi stanowisko pracy.
    Jestem osoba dyspozycyjna, zdyscyplinowana, powaznie traktuje powierzone mi
    obowiazki zawodowe. Posiadam takze doswiadczenie w opiece nad dziecmi. Lubie
    dzieci i jestem cierpliwa.
    Ewentualne odpowiedzi prosze kierowac na nr telefonu:

    658-14-07 od godz. 10

    oraz na adresy e-mail:

    a...@i...org.pl

    a...@u...idn.org.pl