PracaGrupypl.praca.dyskusjeOrlen - odpowiedzialność pracownika stacji za kradzież kawy › Orlen - odpowiedzialność pracownika stacji za kradzież kawy
    From: kamil d <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Orlen - odpowiedzialność pracownika stacji za kradzież kawy
    Date: Tue, 26 Jul 2011 18:29:47 +0200

    Witam,

    dzisiaj jak zawsze zatrzymałem się na Orlenie, zrobiłem sobie kawę i
    poszedłem zapłacić. Przy kasie dostałem zjeba od pracownika, że
    "wprawdzie nie ma takiego nakazu ale następnym razem niech pan zapłaci
    zanim zrobi sobie kawę bo wiele osób nie płaci i potem zabierają nam to
    z pensji". Do tej pory zawsze najpierw robiłem kawę a potem płaciłem i
    nikt się nie czepiał, ekspres jest ogólnodostępny i tak samo jak przy
    zwykłym towarze, można najpierw wziąć a potem zapłacić w kasie.

    Maszynka do kawy stoi zaraz przy wejściu, każdy może zrobić kawę i
    uciec, tak samo jak każdy może ukraść jakiś towar ze stacji czy paliwo.

    Czy Orlen ma prawo zabierać pracownikom pieniądze za te ukradzione kawy?
    Moim zdaniem jest to chamstwo bo zarządzający stacją ustawił ekspres i
    zorganizował proces zakupu kawy w taki sposób, że umożliwia łatwą kradzież.

    Czy pracownicy po stwierdzeniu częstych kradzieży mogli by odłączyć
    zasilanie ekspresu zasłaniając się dużą ilością nadużyć?

    Czy za ukradzione paliwo też odpowiadają pracownicy? Przecież w ten
    sposób można stracić całą wypłatę w jeden dzień.

    --
    kamil d