PracaGrupypl.praca.oferowana › Opieka nad niepełnosprawnym 3-latkiem - cały etat, Finlandia

  • 1. Data: 2009-08-12 08:45:43
    Temat: Opieka nad niepełnosprawnym 3-latkiem - cały etat, Finlandia
    Od: "Patrycja Osiak" <p...@W...gazeta.pl>

    Dzien dobry. Mam na imie Lukaszek i skonczylem w maju 3 latka. Mieszkam kolo
    Helsinek. Jako niemowle przeszedlem ciezkie zapalenie opon mozgowych, w
    zwiazku z czym prawie nie widze, mam trudna epilepsje, porazenie mozgowe i
    moj rozwoj nie postepuje.
    Rodzice dostali dla mnie pozwolenie na opiekunke do domu i do przedszkola, w
    sumie na ok 8 godz pon-pt, ktora zatrudni tutejszy publliczny system
    przedszkolny, a moi rodzice pomoga w znalezieniu mieszkania. Płaca jaką
    możemy zaoferować to 1000 EUR/miesiecznie.
    Moja potencjalna nowa Ciocia powinna sie umiec porozumiewac po angielsku z
    innymi paniami w przedszkolu i przede wszystkim z serca chciec ze mna byc
    oraz pomoc w ten sposob mojej Mamie, ktora nie jest w stanie sama wszystkim
    sie zajac. Pozdrawiam. Lukaszek.
    Proszę o kontakt na adres: oraczowie [at] elisanet [.] fi. Praca od zaraz