PracaGrupypl.praca.oferowana › Kierownik stacji paliw - Piotrków Trybunalski.

  • 1. Data: 2009-08-10 20:47:20
    Temat: Kierownik stacji paliw - Piotrków Trybunalski.
    Od: Krawiec <s...@k...pl>

    Poszukuję osoby, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu i podjąć
    pracę w charakterze zarządzającego stacją paliw w Piotrkowie Trybunalskim.

    Wymagania wobec kandydata:

    wykształcenie średnie (preferowane wyższe)
    "obycie" z komputerem PC
    dobra znajomość pakietu "Microsoft Office"
    doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
    chęć do działania
    odporność na stres
    komunikatywność
    odpowiedzialność
    niekaralność
    doświadczenie w branży handlowej innej niż paliwowa mile widziane

    Oferuję:

    ciekawą pracę w stabilnej międzynarodowej firmie
    stałe wynagrodzenie oraz premię (w okresie próbnym łącznie około 2500
    złotych brutto)
    umowę o pracę na okres próbny (następnie czas określony)
    możliwość rozwoju zawodowego
    dobrą atmosferę w grupie

    Oferty (CV + krótki list motywacyjny) proszę przesyłać na adres
    joshua(at)skrzynka.pl .
    Po wstępnej weryfikacji ofert skontaktuję się z
    wybranymi kandydatami z konta służbowego.

    W swojej aplikacji proszę o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą
    z dnia29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).