PracaGrupypl.praca.szukana › Operator maszyn poligraficznych -cała Polska

  • 1. Data: 2002-03-04 11:12:29
    Temat: Operator maszyn poligraficznych -cała Polska
    Od: "Żołądek Wojciech" <z...@p...pl>

    Podejmę pracę, jako operator maszyn poligraficznych, na terenie całej
    Polski.
    Posiadam umiejętność bardzo dobrej obsługi sztancy (Heideberg 1969),
    falcerki, kopertowarki, foliowarki na folię termoskórczliwą, etykietowarki
    oraz wiedzę i doświadczenie w przygotowywaniu druku. Do tej pory pracowałem
    w agencji reklamowej OPUS B, a obecnie pracuje w firmie mailingowej
    EuroDirect.

    Kontakt: g...@p...onet.pl
    Lub 0606-71-55-78

  • 2. Data: 2002-03-05 14:29:33
    Temat: Re: Operator maszyn poligraficznych -cała Polska
    Od: Krzysztof Polewiak <k...@r...tutaj_wycinamy.pl>

    Żołądek Wojciech napisał(a):

> [...]
    > przygotowywaniu druku. Do tej pory pracowałem w agencji reklamowej
    > OPUS B, a obecnie pracuje w firmie mailingowej EuroDirect.

    Agencja Polmarket szuka drukarza na maszyny Dominant i Romayor

    tel. (22) 643-86-99
    http://www.polmarket.rubikon.pl

    pozdrawiam
    Krzysztof