PracaGrupypl.praca.szukanaLodz - nie przegap szansy !!!

  • 1. Data: 2002-03-04 10:13:54
    Temat: Lodz - nie przegap szansy !!!
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Nie przegap szansy na zatrudnienie rozgarnietej i ambitnej dziewczyny z
    poczuciem humoru !!!
    Obsluge komputera mam w malym paluszku (glownie Windowsy, MSOffice,Star
    Office) znam j.angielski (dobrze) i j.niemiecki (w wystarczajacym stopniu).
    Mam prawo jazdy kategorii B. Doswiadczenie w pracy biurowej i w kontakcie z
    klientami.
    Poszukuje pracy na caly etat, 3/4, pol etatu, pracy dorywczej, na umowe
    zlecenie, na umowe o dzielo.
    Interesuje mnie praca w administracji, obsludze klienta,w recepcji,
    telemarketing, wprowadzanie danych,przepisywanie tekstow, jako sekretarka,
    asystentka.

    Marta Brzozowska

    Kontakt: g...@p...onet.pl, telefon: 602-119-723