PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia - nieścisłośćOkres wypowiedzenia - nieścisłość
  • Data: 2006-12-17 15:06:02
    Temat: Okres wypowiedzenia - nieścisłość
    Od: borsuk <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam umowę o dostawę serwisu dla oprogramowania. Jest w niej m.in.
    następujący zapis:

    "Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
    Strony zastrzegają sobie możliwość jednostronnego wypowiedzenia umowy w
    terminie nie później niż na sześć miesięcy przed końcem roku
    kalendarzowego (czyli do 30.06 każdego roku). Wypowiedzenie powinno mieć
    formę pisemną pod rygorem nieważności."

    Jest też zapis o karze umownej, "w przypadku odstąpienia przez Dostawcę
    od zawartej umowy przed ustalonym terminem jej wypowiedzenia"

    Czy mam to rozumieć tak, że do końca czerwca mogę z dnia na dzień zerwać
    umowę i o niej zapomnieć a jeśli będę chciał to zrobić w drugiej połowie
    roku, to muszę czekać do 1 stycznia?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Borsuk