PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny rezygnacja › Okres próbny rezygnacja
    From: "Bogdan" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Okres próbny rezygnacja
    Date: Mon, 12 Feb 2007 18:56:01 +0100

    Witam grupowiczów,
    Sytuacja jest taka:
    jutro kończy mi się umowa na 3 miesięczny okres próbny, pracodawca
    rozpoczął projekt dla swojego klienta, w którym ja byłem główną osobą od
    spraw technicznych, ale postanowiłem, że nie chce tu pracować, bo za dużo
    zdrowia tracę przez pewną osobę.
    I teraz pytanie:
    czy owy pracodawca może mnie w jakiś sposób (prawnie) zatrzymać ze względu
    na to, że projekt jest jeszcze nie skończony?

    Dodam, że w swojej umowie oraz regulaminie nie widziałem żadnych wzmianek na
    ten temat.
    Oprócz tego słyszałem, że pracodawca powinien mi przedstawić 2 tygodnie
    wcześniej informacje co dalej odnośnie mojego zatrudnienia. Ja wspomniałem,
    że chciałbym na ten temat porozmawiać, ale pozostało to bez odpowiedzi, poza
    ".. mhm, OK".

    Pozdrawiam
    Bogdan