PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialność wychowawcy (nauczyciela, opiekuna)... › Odpowiedzialność wychowawcy (nauczyciela, opiekuna)...
  • Data: 2003-02-17 11:26:03
    Temat: Odpowiedzialność wychowawcy (nauczyciela, opiekuna)...
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem i pytanie:
    Będąc na kolonii wychowawcą opiekunem i mialem pod swoją opieką okolo 15 osob
    zamieszkujących w trzech roznych pokojach (A, B, C).
    Moim obowiązkiem jest dopilnowanie tych dzieci aby nic im sie nie stalo.
    Przebywam z pięciorgiem dzieci w pokoju A, natomiast w tym czasie w pokoju B
    dwoch chlopcow sie pobilo, gdzie jeden z nich stracil oko i wzrok poprzez
    wydlubanie olowkiem.
    W jakim zakresie jest moja odpowiedzialnosc???
    Czy to wogole ja odpowiadam, przecierz nie moglem byc i w tym pokoju i w tym???
    Jak to jest rozwiazane prawnie???
    Pomocy!!!
    Dziekuje.