eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialność materialna w sklepieOdpowiedzialność materialna w sklepie
  • Data: 2007-08-30 09:06:10
    Temat: Odpowiedzialność materialna w sklepie
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć - osoba pracuje w sklepie. Miała 2 umowy na czas nieokreślony, 2ga
    skończyła się z końcem maja - przez cały czas aż do teraz pracodawca
    twierdził: "już umowy szykujemy, nieługo przywieziemy, skłądki płacimy" -
    trwało to od konca maja do dziś. Dziś przyjeżdża pracodawca z umową oraz
    załącznikiem do niej (poprzednie umowy były bez tego załącznika i pracodawca
    do dzisiaj o nich nie wspominał) - jest to 'zakres obowiązków i
    odpowiedzialności'. Jest tam standardowe bla bla oraz punkt który poruszył
    zainteresowanego (z pamięci): "Pracownik zobowiązany jest pokryć szkody na
    jakie narażony zostanie pracodawca". Niby nic ALE towar do sklepu przywozi
    kierowca, wywala go na podłogę i odjeżdża - zero kontroli czy towar nie jest
    zniszczony, zero protokołów przekazania, zero liczenia ilości. "Mata i
    sprzedawajta".
    Moje pytania: Jak się powyższy punkt o odpowiedzialności ma do sposobu
    zatowarowania i braku jakichkolwiek protokołów/inwentaryzacji?
    Drugie pytanie: jak się ma prawnie zachowanie pracodawcy w stosunku do
    pracownika który zwodził go przez 3 miesiące z dostarczeniem umowy (płacił
    tak jak powinien - kasa do ręki, podpisana lista) a teraz wyskakuje z umową
    i załącznikiem?

    Proszę o radę,

    Pozdr
    CAT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1