PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacja niepelnosprawnych pracownikow › Odp: dyskryminacja niepelnosprawnych pracownikow
    From: "Nea" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: dyskryminacja niepelnosprawnych pracownikow
    Date: Wed, 12 May 2004 13:11:40 +0200

    Użytkownik Wa219 <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c7rf03$23m9$...@m...aster.pl...
    > § 13. 1. Dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych,
    > robotniczych i obsługi tworzy się fundusz premiowy w ramach posiadanych
    > środków na wynagrodzenia.
    > 2. Wysokość funduszu premiowego, o którym mowa w ust. 1, oraz warunki
    > przyznawania premii ustala kierownik urzędu lub jednostki.

    Musisz sie dowiedziec jakie warunki sa ustalone w waszej jednostce i czy je
    spelniacie

    > A nam tego odmawiaja, czy mozna zlozyc zazalenie na ta decyzje do
    Inspekcji
    > Pracy ?

    Poszukaj w nowym kodeksie pracy bo to podobno zalezy od roznych czynnikow
    min. czasu pracy, ja znam tylko interpretacje dla SC. Jesli sie okaze ze
    faktycznie mozecie udokumentowac ze macie racje to oczywiscie mozna sie
    zwrocic do PIPu, ale nalezy sie liczyc z konsekwencjami tej decyzji dla
    zglaszajacych, a takze z tym ze kazda firma ma sztab radcow prawnych ktory
    ma za zadanie niedopuscic do zrobienia jej krzywdy.

    Wszystkie znane mi osoby pracujace na stanowiskach pomocniczych sa
    traktowane jak reszta pracownikow SC.

    pozdrawiam
    Nea