PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w UE › Odp: Praca w UE
    From: "Rider" <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Praca w UE
    Date: Sun, 4 May 2003 09:27:28 +0200

    > Ja tu dodam jedna uwage, ktora jest ignorowana przy
    > tej calej zenujacej kampanii propgandowej na rzecz brukselskiej
    > biurokracji.
    >
    > Otoz, to ze dane panstwa z UE pozwola (predzej czy pozniej)
    > na prace Polakom, nie znaczy oczywiscie, ze Polacy znajda
    > tam miejsce zatrudnienia. To bowiem zalezy juz do samych
    > pracodawcow, od sytuacji na rynku pracy. Zgoda danego
    > panstwa to tylko zniesienie barier prawnych. Nie gwarantuje
    > to w zaden sposob jakiegokolwiek miejsca pracy.
    >
    > I jeszcze jedna uwaga. Ta nachalna kampania prounijna w
> [...]

    Calkowicie sie zgadzam...!!
    Niestety jestesmy miedzy mlotem a kowadlem, bo jesli nie wejdziemy do Unii
    to zostanie nam chyba tylko Rosja a z nia juz bylismy ladnych pare lat...

    Co do pracy w UE to oczywiscie, ze zaden przepis, nawet gdyby umozliwial
    prace od dnia wstapienia, nie da polakom pracy...!
    Nie wiem czy sie orientujecie, ale w Unii sytuacja gospodarcza sie pogarsza
    i rosnie bezrobocie.Oczywiscie kazdy chetnie wezmie polaka do pracy za 1/5
    stawki podstawowej, ale chyba nie o to nam chodzi kiedy myslimy o pracy w
    UE...Za normalne stawki polak pracy nie dostanie nigdy bo przy wzrastajacym
    bezrobociu
    kraje UE beda wolaly wziasc do pracy swoich rodakow...
    Smutne ale prawdziwe. Nie ludzcie sie, ze bedzie pieknie. Trzeba spojrzec
    trzezwo...!
    Malo wplacimy duzo zyskamy!Slyszalem ostatnio, ze nie bedziemy w stanie
    prawie niczego wykorzystac z tych przyslugujacych nam pieniedzy bo mamy tyly
    oczywiscie w
    regulowaniu roznych postanowien. Ciekawe czy tak bedzie pieknie. Ja jakos
    slysze ze po wejsciu do Unii spadna ceny tylko papierosow i perfumerii...
    Ja akurat nie pale wiec jakos mnie to nie interesuje. Interesuje mnie
    natomiast to, ze do gory pojda ceny wiekszosci akurat podstawowych artykulow
    uzywanych w kazdym domu!
    Na przyklad cukier ma podrozec o 40%. Moj ojciec ma firme cukiernicza. Juz z
    nim rozmawialem i umowil, ze w taki ukladzie to bedzie raczej koniec
    biznesu!
    I CO?Pieknie nadal...?!I tak skonczy wiele malych firm i niech mi teraz ktos
    powie, ze po wejsciu do UE bezrobocie zacznie spadac a PKB dynamicznie ruszy
    do gory...

    pozdrawiam i optymizmu zycze,

    Rafal