PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chce byc przedstawicielem handlowym?:)Odp: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    From: "konica" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Date: Sun, 9 Mar 2003 20:57:57 +0100
    Sender: h...@p...onet.pl@krakus.netcontrol.pl

    > Jesli ma to byc rozwiniecie pracy, ktora ty wykonujesz lub wykonywals, w
    > innym rejonie lub dlatego, ze nie masz juz czasu na pozyskiwanie, to
    pytanie
    > jest lekko mowiac dziwne.

    Mam firme w ktorej zatrudnionych jest kilka osob. Potrzebuje kilku
    pracownikow (w calej Polsce). Osobiscie nigdy nie zajmowalam sie
    przedstawicielstwem. Dlatego pytam:)

    > 1)Wiesz z autopsji ile i za jaka kwote mozna pozyskac ofert.np w ciagu
    > miesiaca.

    otoz tego wlasnie nie wiem. W zwiazku z tym ze maja to byc osoby z calej
    Polski, moja kontrola nad nimi bedzie b. ograniczona, dlatego nie moge
    zaproponowac wynagrodzenia stalego - poza prowizja.

    > Jesli to jest calkiem swiezy interes, w ktorym nie masz pojecia ile i w
    > jakim czasie mozna zarobic, to raczej kiepsko bedzie wszystkie cyfry z
    > jakims sensem z kapelusza wytrzasnac.

    to nie jest swiezy interes i doskonale wiem ile i co kosztuje, prowizja to
    10% od kontraktu, w przypadku ag. marketingowej to duze pieniadze (np. 400zl
    od www, a w przypadku kontraktow pr podpisywanych np. na pol roku okolo
    800zl miesiecznie przez czas trwania kontraktu)
    zatem, gdyby ktos z Was mogl byc przedstawicielem to jakie warunki bylyby
    ok?

    > pzdr
    > Krzysztof

    pzdr