PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chce byc przedstawicielem handlowym?:)Re: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
  • Data: 2003-03-09 20:42:31
    Temat: Re: Odp: Kto chce byc przedstawicielem handlowym?:)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "konica" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4g81j$fke$1@news.onet.pl...

    > sure, ale poza stawkami jest cos jeszcze, chyba ze nieslusznie sie
    martwie?
    > prosilam o sugestie, co zaproponowac zeby umowa byla ok dla pracownika,
    czy
    > moge rozumiec ze stawki sa na tyle wysokie ze nie trzeba nic wiecej
    > proponowac?:)

    Stawki to nie wszystko. liczy sie "sprzedawalnosc produktu". Jesli na
    sprzedaz "jednej sztuki" bedzie ktos musial 3 miesiace poswiecic, to nie
    bedzie to atrakcyjne dla niego. Jesli sprzedaje sie latwiej, to moze byc ok.
    Nie siedze w branzy, nie znam rynku. Teraz zdaje sie na topie bardziej sa
    windykacje i "czarne listy dluznikow" ;)

    > Nie. Nie zajmujemy sie malymi stronkami, bo jest to zwyczajnie
    nieoplacalne.
    > Chodzi o wieksze firmy, dlatego tez warunki umowy musza byc takie zeby
    > zglaszajacy sie ludzie istotnie mieli prezencje, a najlepiej takze
    > kontakty:)

    Czyli musisz dac im lepsze wrunki niz maja na rynku lokalnym, od firm juz
    tam dzialajacych, przechwycic handlowcow razem z ich klientami.

    Nie moja branza. To Ty jestes od reklamy ;)

    pzdr
    Krzysztof