PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle...Odp: Może nie jest tak źle...
    From: "Piotr \"Nygus\"" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Może nie jest tak źle...
    Date: Thu, 24 Jul 2003 14:23:09 +0200
    Sender: n...@o...pl@81.210.125.210

    > what? mam gleboko gdzies twoje przejscia oraz wynurzenia na cale 6 kb,
    ktore
    > bolesnie znosza wlasiciele modemow analogowych oraz osoby takie jak ja
    ktore
    > niechcaca czytaja te wypociny,

    jest KF, nikt nikogo nie zmusza, żeby czytał całość. wystaczy nagłówek!

    > sam mam dobrze platna i ciekawa prace (programista)
    > i nikomu nie zazdroszcze, a juz napewno nie tobie.

    > chlopie wyluzuj. to tylko usenet. klockami uderz sie w jajka, a z latawcem
    > uprawiaj sex analny

    pl.soc.seks
    ewentualnie:
    pl.soc.seks.towarzyskie

    ale w Twoim wypadku pl.pregierz zrobi furorę!

    > a dla mnie ^PLONK^ ;-)

    a wiesz, co możesz sobie zrobić z tym plonkiem??!!?? kim Ty jestes -
    Kaczyńskim tej grupy?

    <po lekkim opadnięciu adrenaliny>
    kolego virtualny,
    jeżeli jestes programistą, mas zapewne ścisły umysł. jeżeli nie zrozumiałeś
    intencji mojego postu - spieszę wyjaśnić Ci, że miała napawać dozą
    optymizmu. chciałem podac przykład, ze nie __każda__ praca jest zdobywana
    układami, du**, itp.
    marudzenie jest typową dla naszego kraju cechą - jeżeli do tego dodamy
    zazdrość (abstrahuję od dzisiejszej dyskusji, tak ogólnie) maluje nam się
    piękny obraz.

    pzdr.
    Piotr