PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie auto dla Green Cardowca? › Odp: Jakie auto dla Green Cardowca?
    From: "olo" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Date: Tue, 5 Feb 2002 21:20:20 +0100

    Użytkownik Tadeusz Kowalski <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3lhck$g39$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    </ciach>

    Witam,

    Ja sie zdecydowalem zarejestrowac moje polskie auto (no, nie polskie ale z
    Polski :))) w
    Niemczech i pierwszy rok posiadania auta wraz z przepisaniem prawa jazdy to
    ponad
    2500 DM. Pewnie moglbym cos tu kupic ale sie nauczylem od moich kolegow, ze
    tak naprawde
    to czym sie jezdzi nie ma specjalnego znaczenia (no, chyba, ze sie chce
    blysnac w Polsce
    przed kolegami) a koszty sa potezne i jakos nie mam ochoty wywalania jednej
    pensji na
    utrzymanie auta...

    Tak wiec, koledzy chcacy na Green Card - stac Was bedzie na kazde auto do
    100k DM -
    zalezy tylko jak dlugo chcecie je splacac :)

    A od nowego roku w Niemczech jest przymusowa gwarancja - jak ktos sprzedaje
    uzywany
    samochod to musi dac na niego gwarancje - stad tez wiele tanich komisow
    sprzedaje
    auta tylko do wywozu za granice - troche to swiadczy o jakosci tych
    bryczek...

    Pozdr.,
    Olo