PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie auto dla Green Cardowca? › Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
  • Data: 2002-02-05 20:53:22
    Temat: Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Od: "Leszek Polak" <l...@e...de> szukaj wiadomości tego autora

    Rejestracja jest to dokladnie, ze daja ci "blachy". I to kosztuje kolo 100
    Euro
    (lacznie ze znakiem "D" w logo Unii Europejskiej, jak chesz bez, to 10 Euro
    taniej),
    jesli chcesz miec wlasny numer, np. M-AA2222 to extra 10 Euro.

    Blachy sa wazne tak dlugo, jak wazny jest TÜV. Jak miales TÜV na dwa lata,
    to sa one wazne dwa lata. Mozesz czas waznosci poznac po dwoch "kolkach"
    naklejonych w srodku blach. Kolko powyzej wskazuje do kiedy jest wazne, a
    drugie
    jest z logiem landu, w ktorym byly wydane, np. u mnie jest 9/2004 i "Bayern"

    Pozdrowka,
    Leszek