eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV zdjecie czy bez ?Odp: CV zdjecie czy bez ?
  • Data: 2005-03-01 18:19:32
    Temat: Odp: CV zdjecie czy bez ?
    Od: "konto" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Zastanawiam sie czy do polskich pracodawcow wysylac cv ze zdjeciem ?
    W takiej formie, jak sobie zyczye pracodawca .
    To jest pierwszy sprawdzian czy ewentualny pracownik potrafi wykonywać
    polecenia "służbowe"

    >Jak szczegolowe powinno byc cv ?
    W Polsce przejrzyste na 1 str A4 , a szczegóły w Liscie motywacyjnym o ile
    zgodne są z tematem.

    >Co opisywac a czego nie ? Np. wystarczy napisac obsluga MS Office -
    zaawansowany ? ( i tak wymieniam poszczegolne >aplikacje i rozpiske jaki
    jest poziom dla poszczegolnych , ale bez wnikania doglebnie
    > jak dlugo sie tym posluguje itp. ).

    Nie pisz raczej zawansowany bo możesz się zdziwić, chyba ze piszesz VBA pod
    excel, dane Worda ciagniesz z SQL i robisz etykiety ,w Accesie piszesz
    podsystemy = napisz bardzo dobrze znam MS OFFICE w wersji ????.
    Pisz na temat i przyłóż się do każdego CV pod kątem danej firmy.
    Nie opisuj rzeczy nie związanych z wymogami prcodawcy lub dalece odbiegajace
    od profilu danej firmy.

    Powodzenia
    rafal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1